دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

۳۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای لیزر دندان

متخصص دندانپزشکی درشرق تهران برای لیزر شغلی است که احتیاج به دقت بسیار بالا و ریز بین بودن و همچنین سرعت عمل زیاد دارد.

یک متخصص دندانپزشکی درشرق تهران برای لیزر احتیاج به تجهیزات و وسایلی برای کار دارد مانند دستگاه های اشعه ایکس و....

یک متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای لیزر می تواند به شیوه های مختلفی کار کند یعنی یا به صورت شخصی در مطب خودش کار کند یادر کلینیک های دندانپزشکی مشغول شود.

وظایف متخصص دندانپزشکی برای لیزر

البته در اکثر موارد یک متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای لیزر به صورت شخصی و در مطب خودشمشغول به کار است زیرا در این صورت برای وجه کاری خودش نیز مناسب تر است.

معمولا یک متخصص دندانپزشک برای بهداشتی و تمیز بودن کارش و اینکه عاری از هرگونه میکروبی باشد که به بیمار منتقل شود تمام نکات بهداشتی را در مطب خود رعایت میکند.

 یکی از این امور بهداشتی که متخصص دندانپزشکی رعایت میکند استفاده از انواع ماسک ها و دستکش های ضد عفونی شده و استریل شده.

مزایای شغل متخصص دندانپزشکی برای لیزر دندان

همچنین دندانپزشکان علاوه بر دستکش و ماسک ضد عفونی شده از عینک های ایمنی نیز استفاده میکنند تا ذرات موادی که برای پر کردن دندان ها و ... استفاده می شود داخل چشم هایشان نرود.

با همه ی این اوصاف نتیجه میگیرم رعایت نکات و اصول بهداشتی برای دندانپزشکان ضروری تر از بیماران می باشد و بسیار مهم وحیاطی است.

علاوه بر این که دهان و لثه محیطی مستعد تولید میکروب است اگر حتی مقدار بسیار کمی میکروب را به خود جذب کند یا بعد از جراحی به دلیل بخیه های انجام شده و اتفاقاتی که روی لثه انجام شده از داروهای ضد عفونی کننده و چرک خشک کن استفاده نشود یا نامنظم استفاده شود ممکن است باعث عفونت و درد های بسیار زیادی برای بیمار شود.

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای فک و صورت

متخصص دندانپزشکی درشرق تهران برای جراحی و بی هوشی

  • حمیدرضا شیشه گر
  • ۰
  • ۰

درباره متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای فک و صورت

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای فک و صورت فردی است که تمامی دوره های تحصیلی مربوطه را گذرانده و با مهارت و تسلط کامل وارد این حرفه شده.

لازم است که هر فردی حداقل سالی دوبار به یک متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای فک و صورت مراجعه کرده و تمام دندانهایش مورد معاینه قرار گیرد.

این چکاب دندان و لثه توسط متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای فک و صورت برای هر فردی لازم است چون با انجام این کار اگر کوچک ترین مشکلی در دندان ها وجود داشته باشد یا حتی در حال به وجود آمدن باشد سریعا فرد متوجه آن شده و برای درمان آن اقدام می کند.

زیرا همانطور که میدانید برای هر بیماری و مشکلی هر چقدر زودتر اقدام کنیم زودتر بهبود پیدا می کنیم و به خصوص درمورد دندان ها این مسئله کاملا صدق می کند.

 یعنی اگر برای هر بیماری از جمله خرابی ها و مشکلات دندان و لثه از طریق چکاب ها سریعا متوجه مشکل فرد شویم منشا بیماری زودتر مشخص می شود.

وقتی بیماری فرد از طریق یک متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای فک زودتر مشخص شود به طبع آن منشا مشکل فرد هم سریعا معلوم می شود و می تواند بلافاصله به رفع بیماری بپردازد.

بهترین متخصصان فک و صورت

این موضوع به خصوص در مورد مشکلات دندان و لثه به شدت صدق می کند چون خرابی ها و پوسیدگی های دندانی به شکلی است که اگر حتی یک روز زودتر هم برای درمان اقدام شود به نفع فرد است.

در صورتی که افراد سالی دوبار به چکاب کلی دندان و لثه بپردازند و علاوه بر آن اصول بهداشتی مربوط به دهان و دندان را رعایت کنند می توانند همیشه دارای دندان های سالم و بی نقصی باشند.

نکته ی مهمی که لازم است به آن اشاره کرد این است که برای چکاب کلی دندان ها حتما باید به یک متخصص دندانپزشکی مراجعه کرد.

متخصص دندانپزشکی درشرق تهران برای جراحی و بی هوشی

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و نزدیک

  • حمیدرضا شیشه گر
  • ۰
  • ۰

متخصص دندانپزشکی درشرق تهران برای جراحی و بی هوشی

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای جراحی و بی هوشی برای کسی که این حرفه را انتخاب می کند بسیار حساس و پر استرس و است.

انتخاب مشاغلی همچون متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای جراحی و. بی هوشی برای فرد دارای هیجان و استرس زیادی است.

این هیجان و استرس برای شغل متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای جراحی و بی هوشی به این دلیل است که این حرفه بسیار حیاطی و حساس می باشد.

وظایف دندانپزشک جراحی و بی هوشی

علاوه بر این ها دلیل دیگر حساسیت بالای متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای جراحی و بی هوشی این است که با جان و جسم انسان ها در ارتباط است و شغلی حیاطی محسوب می شود.

زیرا بسیاری از افراد بوده اند که به دلیل حساس بودن این کار و عمیق بودن مشکلات دندانی فرد جراحی های بسیار سخت و پیچیده و دشواری بر روی دندان ولثه ی آنها انجام شده.

انجام امور جراحی دندان و لثه ها برای متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای جراحی و بی هوشی بسیار سخت و خسته کننده و دشوار است زیرا به حساسیت و دقت زیادی احتیاج دارد.

مزایای شغل دندانپزشک جراحی و بی هوشی

جراحی دندان و لثه همچنین برای خود بیمار نیز دارای دردسرهای بسیار زیادی است و احتیاج به مراقبت ها و رعایت نکات بسیار زیادی را بعد از جراحی برای فرد دارد.

علاوه بر تحمل درد زیاد توسط بیمار تغییر چهره مثل ورم صورت و همچنین استفاده از غذاهای آبکی و مایع نیز از دیگر دشواری های جراحی برای بیمار می باشد.

همچنین تحمل درد زیاد و استفاده از داروهای مسکن برای کمتر شدن درد بیمار که توسط پزشک تجویز می شود و در نسخه ی بیمار یاداشت می شود.

همچنین استفاده از سایر داروهای آنتی بیوتیک و چرک خشک کن برای جلوگیری از عفونت های لثه و دندان بعد از جراحی انجام شده.

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و نزدیک

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران برای ترمیم

.

 

  • حمیدرضا شیشه گر
  • ۰
  • ۰

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و نزدیک

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و نزدیک در گروه مشاغل دشوار و پر درآمد می باشد که به همین دلیل افراد را برای ورود به این حرفه دو دل نموده.

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و نزدیک مشاوره های بهداشتی و مراقبتی بسیار زیاد و علمی را در اختیار بیمارانش قرار می دهد که همین امر سبب محبوبیت او شده.

برای مثال نظر یک معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و نزدیک در خصوص دردناک و قابل تحمل بودن درمان مشکلات ریشه ای دندان ها را در ادامه بررسی می کنیم.

پاسخ معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و نزدیک به این سوال این است که درمان بیماری های ریشه مانند سایر درمان های دندانپزشکی به همراه بی حسی موضعی انجام می شود.

درمان ریشه توسط متخصص دندانپزشکی در شرق تهران

همچنین در صورتی که این بی حسی موضعی برای بیمار مورد نظر به طور درست و اصولی انجام شود و پالپ دندان هم دچار التهاب و مشکلی نباشد درد و ناراحتی زیادی در حین معالجه وجود نخواهد داشت.

انجام بی حسی موضعی هنگام معالجه ی فرد در بیماری های دندان و لثه امری مهم و ضروری محسوب می شود چرا که دندانپزشک با محیطی حساس و مستعد درد سر و کار دارد.

از نظر یک معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران زمانی پالپ دندان دچار التهاب و ورم می شود که دندان فرد با مشکل آبسه دست و پنجه نرم کرده باشد.

بی حسی موضعی در درمان بیماری های دندان

توصیه ی یک متخصص دندانپزشکی برای مراقبت دندان و به ویژه لثه ها استفاده مدام از فلوراید یا همان دهان شویه است که نسخه ی گیاهی آن هم توصیه می شود.

دهان شویه گیاهی به این صورت درست می شود: 5گرم آویشن را در 100 میلی لیتر آب جوش ریخته و به مدت 10 دقیقه دم کنید و زمانی که محلول خنک شد هفته ای 3 شب به عنوان دهان شویه استفاده کنید.

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران برای ترمیم

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و کم هزینه

  • حمیدرضا شیشه گر
  • ۰
  • ۰

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران برای ترمیم

ترمیم در دندانپزشکی

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران برای ترمیمی با توجه به این که سلیقه و علاقه ی افراد به سمت زیبایی های ظاهریشان افزایش زیادی پیدا کرده روز به روز طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند.

یک متخصص دندان پزشکی در شرق تهران برای ترمیمی اصولا  باید پرسنلی که دوره کارورزی و آموزش های لازم را گذرانده اند و تعلیم دیده باشند را دارا باشد.

البته همیشه دندان پزشکان افراد حرفه ای و آموزش دیده را به کار نمی گیرند همانطور که در بسیاری موارد مشاهده شده یک متخصص دندان پزشکی در شرق تهران برای ترمیمی افرادی که تازه کارند و هیچ تجربه ای در زمینه دندان پزشکی ندارند را استخدام میکنند.

 متخصص دندان پزشکی در شرق تهران  برای ترمیمی در برخی مواقع افراد مبتدی و آماتور را استخدام می کند دوره ی کارورزی را نزد خودش بگذراند و ضمن دیدن آموزش های لازم چندین ماه به صورت رایگان همانجا کار کند و بعد از حرفه ای شدن و گذراندن دوره کارورزی حقوق دریافت کنند.

معمولا وقتی یک متخصصن دندان پزشکی در شرق تهران برای ترمیمی این گونه افراد را استخدام میکند به این دلیل است که هزینه های خود را کاهش دهد و دیگر لازم نباشد بخشی از درآمد خود را صرف پرداخت حقوق پرسنلش کند.

نحوه ی استخدام پرسنل مطب دندان پزشکی

از عواقب این کار برخی از متخصصان دندان پزشکی میتوان به این مورد اشاره کرد که استخدام افراد آماتور و مبتدی باعث پایین آمدن راندمان کاراش می شود.

استخدام پرسنل مبتدی برای مطب یا کلینیک دندان پزشکی همچنین باعث کاهش سرعت امور و پایین آمدن عملکرد دکتر دندان پزشک و همچنین در بسیاری موارد سبب کاهش مراجعه کنندگان و مشتری ها می شود.

زیرا این عمل باعث می شود مراجعه کنندگان و بیماران به این تصور اشتباه دچار شوند که شاید برای مثال این دکتر دندان پزشک تخصص و مهارت و تجربه ی لازم را نداشته باشد.

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و کم هزینه

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و پوسیدگی

  • حمیدرضا شیشه گر
  • ۰
  • ۰

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و کم هزینه

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و کم هزینه حیطه ی کاری بسیار گسترده ای دارد و در کنار آن دارای درآمد بسیار بالایی نیز می باشد.

یکی از اموری که توسط معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و کم هزینه انجام می شود انجام خدمات ارتودنسی دندان ها به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای است.

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که با  تجویز معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و کم هزینه و یا مشاهده ی خودشان احتیاج به ارتودنسی دارند.

از نظر یک معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و کم هزینه ارتودنسی دندان ها در واقع تحت فشار قرار دادن دندان ها از طریق و سایل و تجهیزات خاصی است برای مرتب شده دندان ها.

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و آبسه دندان

همچنین اینکه بسته به تجربه و توانایی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و کم هزینه و همچنین کیفیت وسایل و تجهیزاتی کخ استفاده می شود هزینه و دستمزد این کار می تواند کمی متغیر باشد.

یکی از مشکلات دهان و دندان آبسه می باشد که بر اثر یک فرآیند خاصی به وجود می آید و مشکلات بسیاری را  از جمله دشواری در غذا خوردن برای فرد ایجاد می کند.

آبسه زمانی به وجود می آید که در دندان های فرد پوسیدگی ایجاد شده باشد و یا لثه هایش بیماری و یا مشکلی داشته که بر اثر اینها عفونتی در دهان فرد ایجاد شود.

چگونه آبسه به وجود می آید؟

این عفونتی که در دهان فرد ایجاد شده به مرور زمان به ریشه ی دندان ها رسیده و به دلیل عدم معالجه به موقه و تاخیر در اقدام به درمان آن پالپ درون ریشه ملتهب شده و بافت لثه و اطراف ان را متورم می کند.

بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی بهترین کار این است که بهداشت دهان را همیشه و در هر زمانی رعایت کنیم و همچنین چند وقت یک بار معاینات کلی دندان د لثه ها را انجام دهیم.

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و پوسیدگی

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و آبسه

 

  • حمیدرضا شیشه گر
  • ۰
  • ۰

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و پوسیدگی

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و پوسیدگی دارای وظایف و خدمات گسترده ای می باشد که همین امر سبب دشواری و پیچیدگی این حرفه شده.

یکی از مواردی که معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و پوسیدگی بر آن تاکید دارد رعایت تمامی امور بهداشتی دهان و دندان و همچنین مراقبت های ویژه از دندان ها است.

همانطور که می دانید از نظر یک معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و پوسیدگی امور بهداشتی شامل استفاده از مسواک، نخ دندان، فلوراید و... است.

مراقبت های ویژه از نظر یک معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و پوسیدگی به معنای انجام معاینات سالیانه دهان و دندان و چکاب کلی آن است.

متخصص دندانپزشکی و روش درمان آبسه

البته ناگفته نماند که مراقبت های ویژه شامل موارد بسیار زیادی می باشد که یکی از آنها اصول غذا خوردن است یعنی غذا و یا نوشیدنی های خیلی داغ و یا خیلی سرد نخوریم و بگذاریم به دمای محیط برسد.

از دیگر مراقبت های ویژه ی دندان و لثه این است که خوردنی های سفت نخوریم و از دندان ها به عنوان انبر استفاده نکنیم.

برای مثال آبسه یکی از بیماری های دندان و لثه است که بر اثر همین رعایت نکردن امور بهداشتی به وجود می آید و مشکلات بسیاری را برای فرد در پی دارد.

راه کارهای درمان پوسیدگی های دندانی

زمانی که فرد به یکی از بیماری های دندان مانند پوسیدگی و... دچار می شود و دیر متوجه مشکل شده و اقدام به درمان آن نمی کند.

پس ازاین پوسیدگی دندان و عدم درمان آن عفونتی ایجاد می شود که این عفونت به مرور زمان به ریشه دندان رسیده.

 در ادامه چون درمانی برای آن انجام نشده این عفونت که به ریشه دندان رسیده در پالپ درون ریشه جمع شده و باعث متورم شدن و التهاب لثه های فرد می شود.

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و آبسه

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کیفیت بالا

  • حمیدرضا شیشه گر
  • ۰
  • ۰

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و آبسه

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و آبسه از جمله مشاغلی میباشد که همیشه مشتری های خود را دارد چه برای امور زیبایی و چه درمانی.

از نظر یک معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و آبسه امور بهداشتی دهان و دندان و لثه بسیار مسئله حساس و مهمی برای هر فردی می باشد.

این موضوع به این دلیل حائز اهمیت است که معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و آبسه معتقد است یکی از عوارض رعایت نکردن امور بهداشتی به وجود امدن بیمار هایی از قبیل آبسه است.

آبسه می تواند مشکلات و بیماری های بسیاری را برای فرد ایجاد کند که امور روزانه ی فرد را به طور کلی مختل کند و درمان و هزینه های بسیاری را برای فرد ایجاد کند.

 

متخصص دندانپزشکی و درمان آبسه

از نظر معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و آبسه این بیماری بر اثر عدم رعایت امور بهداشتی و عدم درمان و معالجه ی به موقع آن که باعث می شود عفونت به ریشه ی دندان نفوذ کرده و در پالپ درون ریشه جمع شده و ملتهب شود به وجود می آید.

در چنین مواقعی در صورتی که عفونت دندان هم چنان درمان نشود و این مشکل ادامه یابد علاوه بر این که استخوان فک تحلیل می رود دندانی که مشکل داشت نیز از بین می رود.

علاوه بر به وجود آمدن این مشکلات در صورت عدم درمان بیماری، عفونت افزایش یافته و به فضاهای اطراف نیز سرایت کرده و آنها را نیز درگیر کرده و مشکلات جدی و دردسر سازی را برای فرد در پی دارد.

درمان بیماری آبسه

توصیه یک متخصص دندانپزشکی در این خصوص این است که در درجه ی اول حواسمان به بهداشت دهان و دندان باشد که چنین بیری هایی به وجود نیاید.

و همچنین در صورتی که متوجه بروز چنین مشکلاتی شدید بلافاصله باید به یک دندانپزشکی مراجعه کرده و برای درمان آن اقدام نماید.

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کیفیت بالا

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران و پوسیدگی

 

  • حمیدرضا شیشه گر
  • ۰
  • ۰

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کیفیت بالا

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کیفیت بالا همیشه سعی می کند نکات بسیار مهمی را به بیماران خود برای مراقبت از دندان و لثه ها متذکر شود.

یکی از این نکاتی که متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کیفیت بالا به بیماران خود متذکر می شود جلوگیری از پوسیدگی دنداها می باشد.

یکی از پیشنهادات متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کیفیت بالا برای جلوگیری از پوسیدگی دندان رعایت تمامی نکات بهداشتی و مراقبتی دندانها است.

از جمله ی این نکات بهداشتی و مراقبتی دندان که متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کیفیت بالا به مراجعه کنندگان خود متذکر می شود استفاده از مسواک بعد از هر وعده ی غذایی است.

توصیه های متخصص دندانپزشکی در شرق تهران

علاوه بر این ها استفاده نخ دندان نیز بسیار توصیه می شود تا جایی که بسیاری از دندانپزشکان استفاده از نخ دندان را بهترین و مهمترین نوع مراقبت دندانی می دانند.

همچنین استفاده مکرر از فلوراید بسته به تجویز دندانپزشک مربوطه و انجام معاینه ی کلی دندانها سالی یکی دو بار نیز از نکات بسیار مهم مراقبت دندان و لثه می باشد.

معاینات دندان هم که معمولا در سال یک یا دو بار انجام می شود از جمله نکات حائز اهمیتی برای رسیدگی به دندان ها است.

مراقبت های ویژه از دندان و لثه

زیرا از این طریق دندان ها و لثه ها کامل و دقیق توسط دندانپزشک بررسی و معاینه می شود و در صورت مشاهده ی کوچک ترین مشکلی بلافاصله فرد متوجه شده و اقدام به درمان آن می کند.

ولی چنانچه فرد معاینات سالیانه را انجام ندهد اگر مشکلی در دندان و لثه ی او به وجود بیاید متوجه  نمی شود تا زمانی که آن مشکل به حاد ترین شکل خود برسد.

به همین دلیل انجام معاینات سالیانه از نظر دندانپزشکان بسیار مهم و قابل توجه بوده است.

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کم ترین هزینه

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کادری مجرب

  • حمیدرضا شیشه گر
  • ۰
  • ۰

معرفی متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کم ترین هزینه

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران با کم ترین هزینه در بهترین و بهداشتی ترین محیط توسط کادری مجرب به ارائه ی خدمات درمانی دندان و لثه می پردازد.

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کم ترین هزینه و همچنین تخصص بسیار بالا و انجام تمامی خدمات مربوط به دندان ها اعم از زیبایی و درمانی دارای مراجعه کنندگان بسیار زیادی است.

علاوه بر این ها متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کم ترین هزینه بسیاری از نکات بهداشتی و پزشکی و علمی مربوط به دندان ها را نیز در اختیار بیمارانش قرار می دهد.

برای مثال یک متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کم ترین هزینه موارد بسیار مهمی را در خصوص این که چگونه پوسیدگی های دندانی به وجود می آید به بیمارنش توضیح می دهد.

نظر متخصص دندانپزشکی در خصوص پوسیدگی

نظر متخصص دندانپزشکی در این زمینه این است که یکی از اساسی ترین مواردی که باعث پوسیدگی دندان می شود استفاده و خوردن مواد غذایی حاوی مواد قندی است.

پوسیدگی دندان بعد از خوردن مواد غذایی حاوی قند به این شکل اتفاق میوفتد که وقتی افراد مواد قندی مصرف می کنند باکتر های مضر موجود در دهان از آن ها استفاده کرده و اسید تولید می کنند.

پس از این که باکتری های دهانی به تولید اسید مشغول شدند این اسیدها به مرور زمان به دندان ها آسیب زده و همچنین باعث بروز پوسیدگی می شود.

مراحل ایجاد پوسیدگی در دندان ها

مراقبت ها و توصیه هایی که متخصص دندانپزشکی در خصوص جلوگیری از پوسیدگی دندان ها ارائه می دهد بسیار زیاد و گسترده است.

از جمله ی این مراقبت ها این است که افراد باید پس از خوردن مواد غذایی ترش و یا اسیدی مثل: پرتقال، لیمو، نوشابه و... دهان خود را حتما با آب بشورند.

زیرا همانطور که گفته شد همین مواد اسیدی هستند که با گذشت زمان باعث بروز انواع مشکلات دندانی مانند پوسیدگی می شوند.

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با کادری مجرب

متخصص دندانپزشکی در شرق تهران با هزینه ی مناسب

  • حمیدرضا شیشه گر