دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

  • ۰
  • ۰

اصلا این نگین ها برای کاشت در دهان و دندان توصیه نمی شود

عوارض نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک جواهر یا نگین دندان در درون سطحی‌ترین لایه دندان ها که ملتحمه یا conjunctiva نام گذاری شده است، قرار داده می‌شود.
ملتحمه یا همان لایه نازک و شفافی می باشد که روی سفیدی دندان را پوشش می دهد و لایه بیرونی دندان ها در آن مشاهده می گردد. این منطقه کاشت به طور کلی سطحی می باشد و درحاصل اندام های درونی بدن نگین را به‌عنوان یک شی خارجی شناسایی نخواهند کرد.

همچنین از آنجایی که عضلات مرتبط با دندان ها بسیار عقب‌‌تر از موضع نگین یعنی ملتحمه می باشند، این نگین‌های تزئینی که توسط متخصص دندان پزشکی در ونک برای شما شما کاشته می شوند در صورت نیاز و خواسته شما هیچ مشکلی در تحرک این اندام ها درست نمی کنند. اضافه بر اینها معمولا نگین را از جنس‌هایی خنثی انتخاب می‌نمایندکه دارای هیچ حساسیت‌ نباشند.

با تمام این موارد عوارض نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک نمی‌توان بیان کرد که این کار بدون هیچ‌گونه عوارض جانبی صورت می پذیرد. در هر شکل زمانی که ملتحمه باز می‌شود تا نگین در آن قرار داده‌ شود این مورد به خودی خود کار پرخطری می باشد و به هیچ عنوان توصیه نمی گردد. باید یادمان باشد که دهان و دندان مثل دست یا پا نمی باشد که اگر آسیبی به آن وارد شود به‌سادگی خوب نمی شود.

از آنجایی که نگین دندان ها داخل محفظه ایجاد شده قرار داده شده است و به بافت اطراف خود می‌چسبد، احتمال جابه‌جا شدن آن به طور کلی از بین می رود.


دو روش نگین دندان را ببشتر بشناسید

برای چسباندن عوارض نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک نگین دندان دو راه موجود است؛ یک راه این می باشد که متخصص دندان پزشکی در ونک با وسایل چرخنده و برنده مقداری از مینای سطح دندان‌تان را از روی دندان ها خارج می سازد، بنابراین مینای دندان شما به اندازه انک و کوچکی خراش برداشته و کوچک تر می‌شود.
مینا دندان سفت ترین ماده بدن می باشد که از ساختمان‌های دندان محافظت می‌نماید. پس از آن سطح دندان‌ شما با اسید خاصی شسته می‌شود که این اسید نیز تا مقداری مواد معدنی مینای محکم دندان را حل کرده و سطح مینا را به طور و اندازه اندک اندک می‌کند.
 
درآخر نگین با بهره بردن از چسبی مخصوص و با مواد پرکننده همرنگ دندان به دندان‌تان متصل می‌شود. در راه دوم احتیاجی به تراش دندان وجود ندارد و فقط نگین با چسب ویژه به سطح دندان می‌چسبند. در این راه نگین یا به‌ شکل یک بار مصرف یا به زمان دراز تری چسبانده می‌شود.
آنهایی که یکبار مصرف می باشند، به‌ زمان ۶ ماه تا یک‌سال مورد استفاده و بهره برداری خواهد بود و می‌توان این نوع نگین‌ها را با یک وسیله انحنا دار از دندان جدا کرد، نگین‌هایی که دائمی روی دندان متصل شده اند، فقط باید توسط متخصص دندان پزشکی در ونک جناب آقای دکتر حمیدرضا شیشه گر جدا شوند، زیرا در غیر این صورت به دندان‌ها آسیب جدی به وجود می آید.

جنس مواد این نوع نگین ها چه چیز هایی می باشد؟

 عوارض نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک جنس و شکل‌های مختلفی دارا می باشند. این نگین‌ها از روی طلا، کریستال‌های فوق العاده با ارزش و کریستال‌های بی ارزش، اشکال پلاستیکی تزئینی و براق می باشند که هر کدام به شکلی نمای قشنگی به خنده شما می‌دهند.
برخی نگین‌ها کریستالی می باشند (سفید یا رنگی) این‌شکل نگین‌ها یک رویه صاف در زیر دارا می باشند که از آن سمت توسط چسب‌های خاصی به سطح دندان چسبیده می شود. از اشکال دیگر نگین‌ها انواع مختلف طلاست که به حالت های متفاوت فرم داده شده‌اند که بنا به سلیقه شخصی مورد انتخاب قرار می گیرند. برخی دیگر از آنها، نگین به همراه طلاس می باشند. که در وسط شکل خاصی از جنس طلا یک نگین کریستال موجود می باشد.

این نگین هارا ار کجا باید تهیه کرد
نگین‌هایی را که می خواهید روی دندان‌ خود بچسبانید، از مراکز سازنده معتبر و تایید شده، خریداری کنید. «بازار کاوه» در ایران که بورس لوازم دندانپزشکی در ایران می باشد، مکانی می باشد که شما قابلیت این را دارید مجموعه‌ای از نگین‌ها در رنگ‌ها و جنس‌های گوناگون و ساخت شرکت‌های گوناگون را در این مکان بیابید.
این را به خاطر بسپارید که کیفیت نگین و جنس کریستال آن در نمای زیبای آن، دوام و بهداشت آن تاثیر دارد.
اگر در خرید نگین تخصص و تجربه کافی ندارید، قابلیت این را دارید از متخصص دندان پزشکی در ونک بخواهید که این نگین را برای‌ شما خریداری کند. نگین‌های بهتر، زوایای گردتر و صاف‌تری دارا می باشند که پلاک میکروبی‌ کمتری را در اطراف‌شان جمع می‌نمایند.
آیا دندان‌‌ها پوسیده می‌شوند؟
کاشت نگین به بافت های دندان اذیتی نمی‌رساند اما به مرور تایم باعث ازبین رفتگی دندان می‌شود. نگین‌هایی که روی دندان مورد استفاده قرار می گیرند، دارای انواع و اقسام متفاوتی می باشند، جنس آن‌ها بستگی به انتخاب و سلیقه افراد داراست.
بهره بردن از ژل اسید فسفوریک از عوارض استفاده نگین روی دندان‌هاست، به دلیل این که این اسید باعث آسیب رساندن به مینای دندان می شود  و به‌ مرور زمان باعث تغییر رنگ دندان می‌شود. باریک شدن مینای دندان یکی دیگر از عوارض استفاده از نگین دندان است و دیده شده‌ که کاشت نگین در برخی اوقات ترک‌های میکروسکوپی را به وجود می آورد که باعث شکستگی دندان می‌شود.
نگین کاشته شده روی دندان با مسواک زدن ناببود نمی شود و باید توسط متخصص دندان پزشکی در ونک برداشته شود در غیر این صورت ممکن است باعث شکستگی دندان شود.اهمیت دارد که که مردم بدانند کاشت نگین به وسیله آرایشگران مجاز نبوده و می‌تواند عوارضی را به همراه داشته باشد.
  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • حمیدرضا شیشه گر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی