دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

  • ۰
  • ۰

عفونت دهان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران یا آبسه توده مملو از عفونتی است که در برخی بخش های ریشه دندان عفونی به وجود می آید وهر شخصی از بچه ها تا سالمندان قابلیت این را دارد تا به آن مبتلا شود.

در زمینه عفونت دهان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران اگر شما دارای دندانی هستید که درد آن بهتر نمی شود و به صورت متداوم ادامه دار می باشد، به احتمال زیاد به عفونت دندان مبتلا شده اید و احتیاج به مراجعه به متخصص دندان پزشکی در شرق تهران یا متخصص ریشه دندان دارید.

اگر عفونت دندان درمان نشود چرک می تواند به فک، گردن، سر و یا سایر بخش های بدن منتشر شود.

دلایل مختلف عفونت دهان

دندانتان عفونت دهان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران از خارج سفت به نظر می رسد اما از درون از مجموعه ای از اعصاب، بخش هایی مرتبط به هم و رگ های خونی به وجود آمده است. در بعضی از موارد دندان عفونی می شود که می تواند نتیجه:

کرم خوردگی یا پوسیدگی دندان در اثر برخی موارد

مریضی های لثه، همچنین به عنوان بیماری پریودنتال گفته می شود

دندان ترک خورده

اگر عفونت را درست نکنید، قابلیت این را دارید پالپ دندانی که همان مجموعه ای از بخش همبند و اعصاب و رگ ها است را نابود کرده و به عفونت منجر شود دو نوع رایج عفونت دندان وجود دارد:

عفونت پری اپیکال که در سر ریشه دندان شما به وجود می آید.

عفونت پریودنتال که بر استخوان کنار دندان موثر است.

شما قابلیت این را دارید زیادتر از از یک عفونت دندان دارا باشید. یا عفونت توانایی این را دارد از بخش های مختلف استخوان عبور کند و در چندین بخش دیگر نیز به وجود بیاید. اما هر یک فقط به یک دندان ارتباط پیدا می کند.

تشخیص عفونت دندان

برای پیدا کردن عفونت دهان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران توجه به نکات زیر جز الزامات می باشد:

درد های موضعی

تورم در نقاط مختلف

سرخ شدن لثه

مزه بد درون دهان بنا بر علل مختلف

درد لثه و دندان وقتی چیزی میخورید

دل درد

تب کردن

تورم غدد لنفاوی

مشکل تنفس یا خوردن غذا

برخی اوقات عفونت دندان علت به وجود آمدن یک برآمدگی جوش مانند روی لثه است. اگر هر شخصی آن را فشار داده و مایعی از درون آن خارج شود این یک شرط امکان دارد که شما عفونت دندان دارید این مایع به احتمال زیاد عفونت خواهد بود.

مراحل زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک

زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • حمیدرضا شیشه گر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی