دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

  • ۰
  • ۰

پیوند دادن دندان ها در متخصص دندان پزشکی در ونک

مراحل زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک باندینگ دندان کاری است که در آن مواد رزین رنگ دندان ( مواد پلاستیکی با ماندگاری بسیار بالا)، به دندان زده شده و با تاباندن نور مخصوصی سفتمی شود و در نهایت به دندان میچسبد تا لبخند را تغییر دهد تا مورد توجه قرار بگیرد. این راه از جمله به صرفه ترین و راحت ترین روشهای جراحی زیبایی دندان می باشد که در موارد متفاوتی از آن بهره برداری می شود.

کوتاهی و بلندی دندان ها نسبت به همدیگر

این مشکل مراحل زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک قابلیت این را دارد کخ ناشی از تفاوت اندازه دندان ها یا نحوه قرار گرفتن آن ها در کنار یکدیگر و یا حتی به علت پریدگی های حاصل شده از دندان قروچه یا جویدن مواد غذایی سفت باشد. دلیل آن هرچه باشد به سادگی با مواد همرنگ و شبیه سازی شده مینای دندان توانایی مرتفع شدن و یک اندازه کردن ارتفاع دندان ها است. اضافه بر این استفاده از فلوراید در منطقه اتصال ترمیم و دندان باعث افزایش استحکام دندان می شود.

پرکردن با کامپوزیت های مخصوص در متخصص دندان پزشکی در ونک

پرکردگی دندان برخی اوقات به علت خرد شدن نیاز به جایگزینی دارد. اکثر  افراد آمالگام نقره ای را با کامپوزیت هم رنگ دندان جابه جا می نمایند. افراد برای زیبا شدن دندان ها به جای آمالگام نقره ای، از کامپوزیت هم رنگ دندان استفاده می نمایند.

بعضی از مراحل زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک افراد هم نگران می باشند که آمالگام نقره ای محتوای جیوه است و برای سلامتی مضر است، بنابر این از کامپوزیت هم رنگ دندان بهره می برند. در پرکردگی بزرگ با کامپوزیت نسبت به آمالگام نقره ای، دندان پرکرده با سرعت بیشتری فرسوده می شوند. اما در پرکردگی های ریز، کامپوزیت به طور مناسبی عمل می کند.

کرادینگ دندان

کرادینگ همان درست کردن بهم ریختگی دندانی است که بدون ارتودنسی صورت می پذیرد. دندانپزشک زیبایی با توجه با مواد ترمیمی غیر همگونی های دندان را رفع می نماید و ظاهری جذاب در چهره شما ایجاد می کند.

ارتودنسی دندان ها در متخصص دندان پزشکی در ونک

دندانپزشکان مراحل زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک در طراحی لبخند از عدد خاصی به عنوان نسبت طلایی بهره برداری می کنند. این عدد که یکی از زیبایی های علمی ریاضی می باشد و  از تناسب های درونی بدن انسان گرفته شده می باشد در برجسته ترین معماری ها از جمله  در اهرام مصر رعایت شده است و حاصل محاسبات دانشمندان بزرگی چون اقلیدس ، فیبوناچی ...می باشد.

پروردگار ما بزرگترین ریاضیدان عالم هستی است. هرچه نسبت اعضای بدن به این عدد جلوتر باشد تناسب اندام بهتری برقرار می شود. فرم واندازه دندان ها نیز از این امر مستثنی نمی باشند. برای داشتن زیباترین لبخند باید نسبت طلایی با در نظر گرفتن محدودیت های به وجود آمده در دهان هر شخص به طور صحیح رعایت شود. برخی اوقات همین تغییرات کوچک و محدود،لبخندی بی نظیر به شما می بخشد.

روکش های مخصوص دندانی

یکی دیگر از مراحل زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک راه هایی که متخصص دندان پزشکی در ونک زیبایی برای زیباسازی و ترمیم دندان های شما مورد استفاده قرار می دهد این روش می باشد. استفاده از روکش دندان به صورت متداول توسط دندان پزشکان مورد بهره قرار می گیرد. روکش های مختلفی با نام های مختلف وجود دارد که با توجه به وضعیت دندان های بیمار روی دندان ها قرار می گیرد.

 بریج دندان ها در متخصص دندان پزشکی در ونک

در وضعیتی که دندانی کشیده شود، برای جایگزینی آن دندان کشیده شده، دو دندان مجاور ناحیه بی‌دندانی به عنوان پایه در نظر گرفته شده و ناحیه درونی آن پر می ‌شود. به این راه که یک دست بودن بوده و سه دندان (دو دندان پایه و یک دندان وسط) متصل به هم می باشند، بریج یا پل گفته می‌شود.

زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

برترین دستگاه های متخصص دندان پزشکی در ونک

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • حمیدرضا شیشه گر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی