دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

  • ۰
  • ۰

روش های درمان عفونت های دهانی

در وضعیتی که روش های درمان عفونت های دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک دندان درد و تورم از علائم  معمول چرک دندان می باشند شما امکان دارد این نشانه ها را نداشته باشید و به این معناست که کیست پر از چرک در جای دیگری که قابل دیدن نمی باشد در حال تشکیل شدن می باشد.

اگر نشانه ای دارا نباشید دندانپزشک از روش آزمون اشعه ایکس عفونت دندان را بررسی می نماید که به طور معمول یک معاینه معمول می باشد. همچنین امکان دارد به دندان آسیب بزند تا بررسی کند که آیا دردی موجود است یا که خیر.

اگر دندانپزشک روش های درمان عفونت های دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک قابلیت این را نداشته باشد چرک دندان را تشخیص دهد شما را به یک متخصص ریشه ارجاع خواهد داد  این متخصص دندان پزشکی در ونک به طور قطع چرک و مشکل دندان شما را تشخیص خواهد داد و آن را درمان خواهد کرد.

پیشگیری از عفونت دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

هدف نخست روش های درمان عفونت های دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک این می باشد که از عفونت دندان راحت شوید برای انجام این عمل متخصص ریشه معمولا موارد زیر را تجویز خواهد کرد.

ضد عفونی کننده ها: اگر چرک از محل آبسه به فک تان یا دورتر از اندام شما منتقل شده باشد، احتمالا بایداز ضد عفونی کننده ها استفاده کنید. با این حال، آبسه را درمان نخواهد کرد.

کشیدن دندان: اگر هر متخصص دندان پزشکی نتواند دندان را نجات دهد، باید دندان را ازبین ببرد.

عصب کشی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک: این مورد از متداول ترین روش های درمانی عفونت بخش های مختلف دهان که می تواند دندان شما را حفظ کند.

متخصص دندان پزشکی در ونک با مته پالپ دندان را تا بخش های درونی لثه تراش خواهد داد و پس از آن به صورت تکراری دندان را با مواد مخصوص پر خواهد کرد. شما قابلیت این را دارید حتی تاج دندان را نیز با این مواد پر کنید. و نمای دندان عصب کشی شده دقیقا مانند دندان های دیگر شما خواهد بود.

جراحی دندان: امکان دارد برای درمان عفونت پریودنتال مورد نیاز باشد.

باین موضوع را به خاطر داشته باشید که، اگر عفونت دندان متوقف گردد، درد شما کم کی شود، اما شما هنوز هم احتیاج به درمان  متخصص دندان پزشکی در ونک یا متخصص ریشه دارید.

روش های پیشگیری کننده در متخصص دندان پزشکی در ونک

این روش های ابتداییرا انجام دهید تا دندان ها و لثه ها را تمیز و بدون هیچ ایرادی نگهداری نمائید:

با نظم دندان ها را بررسی کرده و آن ها را تمیز نگه دارید.

دندان های خود را تا سه بار در روز حد اقل به مدت سه دقیقه با خمیر دندان حاوی فلوراید مسواک بزنید.

تمیز کردن روش های درمان عفونت های دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک دندان ها با نخ دندان به صورت روزانه برای تمیز کردن لکه های سخت بین دندان ها و لثه ها می باشد و شما باید این کار را به صورت روزانه بعد از هر وعده غذایی انجام دهید.

در حالتی که یک دندان شل شده یا شکسته دارا می باشید، به صورت آنلاین از وب سایت تخصصی دکتر حمیدرضا شیشه گر وقت ویزیت رزرو نمائید

محدود کردن غذاها و نوشیدنی های شیرین، شیرینی ها و نوشابه زیرا منجر به پوسیدگی دندان شده که در نهایت منجر به عفونت دندان می شوند.

از مصرف انواع مختلف فست فود ها اسنک ها مثل چیپس و پفک به عنوان میان وعده جدا صرف نظر نمائید.

عفونت دهان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

مراحل زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • حمیدرضا شیشه گر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی