دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

  • ۰
  • ۰

درباره زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

اگر مورد خاصی در زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران ظاهر دندان های شما به وجودد آمده است و می خواهید لبخند زیبایی دارا باشید، باید به متخصص دندان پزشکی در شرق تهران مراجعه کنید تا با توجه به اشکال دندانتان، روش خاصی را برای برطرف کردن آن در نظر بگیرد.

در این مبحث،چندین روش زیبا کردن دندان ها به وسیله متخصص دندان پزشکی در شرق تهران را برای شما بیان می کنیم.

بهره بردن از زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران مهارت در کنار زیبایی و ظرافت زیادتر از سایر شاخه های این رشته در دندانپزشک زیبایی دیده می شود. علم دندانپزشکی برای زیبایی بیشتر از دندانپزشکی عادی و معمولی است. به این دلیل که در کنار عواملی از جمله شناخت مواد و کار با مواد دندانپزشکی و داناییی از آناتومی دندان باید با علم زیبایی آشنا باشد.

از بین بردن  فاصله دندانی

یکی دیگر از مراحلی که در دندانپزشکان زیبایی صورت می پذیرد بستن فاصله دندانی است که به دیاستم معروف است.

گذاشتن تاج بر روی برخی دندان ها

تاج زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران به عنوان کلاه دندان است. زمانی که دندان ضعیف و یا به مقدار زیاد ازبین می روند، برای خوب شدن شکل، اندازه و ظاهر دندان از تاج بهره می برند. بیشتر تاج ها، 5 تا 15 سال باقی می مانند.

جنس تاج ها از فلزات، چینی متصل شده به فلز، صمغ و یا سرامیک است. پیش از قرار دادن تاج، دندان را کمی تراش می دهند و سپس تاج بر روی دندان گذاشته می شود و کاملا دندان را می پوشاند.

زمانی که دندان به مقدار بیش از اندازه تخریب شود، برای خوب شدن شکل، اندازه و ظاهر دندان از تاج ابهره می برند.

بلیچینگ

یکی از روش های دندانپزشک  زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران بلیچینگ است که در زمینه سفید کردن دندان صورت می پذیرد. بلیچینگ که دارای دو درمان خانگی و مطب می باشد باعث سفیدی دندان  ها می شود این روش یکی از به صرفه ترین تکنیک های سفید کردن دندان می باشد. یکی از پر طرفدار خدمات زیبایی دندانپزشکی روشن کردن رنگ دندان های تیره، زرد یا قهوه ای است.

انجام روش های مینا کاری بر روی دندان ها

میناکاری زیبایی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران، یک راه سریع و بدون درد است. این راه برای تصحیح موارد و مشکل های ریز مثل دندان های ناهموار و یا دندان های روی هم گرفته، مورد استفاده قرار می گیرد. حاصل آن سریعا بدست می آید و نیازی به بیهوشی نمی باشد. اغلب به همراه مینا کاری، سفید کردن، روکش کردن (ونیر) و باندینگ نیز صورت می پذیرد.

برترین دستگاه های متخصص دندان پزشکی در ونک

تجربه خاص متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • حمیدرضا شیشه گر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی