دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

  • ۰
  • ۰

آفت دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک

علل بیماری دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک،تابه کنون کخ در خدمت شما هستیم دلیل به وجود آمدن این تاول های دردآور در کنار دهان یافت نشده است.
بعضی از علت های احتمالی می تواند شامل استرس ، کم بودن بعضی از ویتامین ها وتغییرات هورمونی باشد .

آفت قابلیت این را دارد تا بر روی زبان ، اطراف گونه ها هم به وجود بیاید . همینطور امکان دارد برای حدود یک تا دو هفته به طول بینجامد تا آفت ازبین برود به طور کامل . برای درمان آفت می توان به متخصص دندان پزشکی در ونک جناب آقای دکتر حمیدرضا شیشه گر مراجعه کرد و از برخی دارو ها و محلول ها برای درمان می توان استفاده کرد .

بیماری لوکوپلاکی

لوکوپلاکی علل بیماری دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک یک غده سفید رنگ می باشد که مخاط دهان را با خود مختلط می نماید و با کشش نابود نمی شود و معمولاً در کناره‌های زبان به شکل خطوط سفید مشهاده می‌شود.

اگر این تکه ها برای مدت طولانی یافت بشود و یا تغییرات متفاوتی را در دهان خود احساس کردید برای معاینه شدن توانایی این را دارید به متخصص دندان پزشکی در ونک مراجعه کنید.

بروز مشکل زبان جغرافیایی

در این حالت علل بیماری دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک منطقه هایی از زبان دچار آسیب می شود و برجستگی های کوچکی بر روی زبان به وجود می آید .با آسیب دیدن کم کم زبان ظاهر زبان شکلی به صورت نقشه پیدا می کند .سایز و اندازه این برجستگی ها در طول زمان دچار تغییرات زیادی می شوند .

به طور معمول درمان مخصوصی برای این مشکل مورد نیاز نمی باشد اما در حالتی که دوره نقاهت به طول انجامید می توانید به متخصص دندان پزشکی در ونک مراجعه کنید از دارهای ضد درد و ضد التهاب کمک بگیرید .

سرطان دهان در افراد
در  علل بیماری دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک زمان هایی زخم زبان ازبین نمی رود .احساس بی حسی در صورت ، گونه ها و گردن به وجود می آید .مشکل در خوردن غذا ، جویدن و صحبت کردن به وجود می آید . سرطان دهان دارا یچندین نشانه خاص می باشد .

سرطان دهان می تواند به علت سیگار کشیدن و استفاده از توتون ها و تنباکو های مختلف، نوشیدنی الکلی و در معرض نور آفتاب قرار گرفتنبه وجود بیاید .

ریز شدن دندان ها بر اثر دلایل متفاوت

مصرف بعضی از آب نبات ها ، یخ و یا خوراکی های سرد و گرم قابلیت این را دارد تا باعث شکسته شدن دندان ها و یا ترک خوردن دندان ها بشود.تراشه های کوچک بر روی دندان ها به مرور باعث شکسته شدن دندان ها و تبدیل آنها به قطعات کوچک بشود .

شما توانایی این را دارید تا به متخصص دندان پزشکی در ونک مراجعه کنید تا مشکلات دندان برطرف شود و در نهایت از بروز مشکلات دهان پیشگیری شود .

خالکوبی آمالگام دندان ها
آیا شما تا به کنون بعد از کار متخصص دندان پزشکی در ونک، لکه های آبی-خاکستری در قسمت نرم دهانتان (روی لثه یا داخل گونه) مشاهده کرده اید؟
این لکه ها به نام خالکوبی آمالگام شناخته می شود. آمالگام چیزی می باشد که برای پرکردن دندان مورد بهره قرار می گیرد. نقره موجود در ماده آمالگام، وارد بافت نرم اندان های درونی دهانی شده و به نظر می رسد که یک خالکوبی در دهان به وجود آمده است.

این خالکوبی علل بیماری دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک برای شما دارا یخطرات خاصی نمی باشد، اما اگر لکه آبی- خاکستری به تعداد زیادی به وجود بیاید، دیگر خالکوبی آمالگام نمی باشد و بهترمی باشد نزد دندانپزشک بروید.

مریضی های لثه
اگر لثه به رنگ سرخ درامده و خونریزی کند، این نشان می دهد که بیماری و التهاب زیاد لثه ای به وجود آمده است که باعث شل شدن دندان ها و افتادن آنها می شود.


التهاب لثه توانایی این را دارد تا به علت بیماری، مصرف دارو، پلاک دندانی و مشکلات دیگر به وجود بیاید. استفاده منظم از نخ دندان و مسواک زدن و همین طور مراجعه منظم به متخصص دندان پزشکی در ونک باعث پیشگیری از این بیماری لثه ای می شود. تورم شدید لثه، نیاز به درمان آنتی بیوتیکی دارد.

سوختگی آسپرین در نواحی مختلف دهانی

برخی علل بیماری دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک اشخاص زمان دندان‌درد، قرص آسپیرین را روی آن نقطه که دارای سوختگی است قرار می دهند که این کار اشتباه است، زیرا اسید موجود در آسپیرین، بافت نرم لثه یا گونه را دارای سوختگس می نماید و زخمی کند. پس ازبین بردن درد دندان، خوب است آسپیرین را بخورید. سوختگی های ساده بعد از دو هفته خوب می شوند.

بوی بد دهان در افراد
مسواک نزدن علل بیماری دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک باعث می شود که تکه های خوراکی ها در بین دندان ها مانده و باعث رشد میکروب ها و به وجود آمدن بوی بد دهان شود.
بوی بد یا مزه بد همیشگی دهان امکان دارد به دلیل تنفس از راه دهان (گرفتگی بینی)، خشک شدن دهان، مریضی گلو، بیماری لثه و دندان، مشکلات معده و یا دیابت باشد.

شما برای درمان علل بیماری دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک توانایی این را دارید با بهره از مسواک زدن دندان و زبان (زبان را خیلی آرام مسواک بزنید). مصرف مرتب آب و دوری از مصرف خوراکی های دارای بو، با بوی بد دهان خود مبارزه کنید.

بیماری های دهان متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

روش های درمان عفونت های دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • حمیدرضا شیشه گر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی