دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

  • ۰
  • ۰

علت زردی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

برخی مسائل زردی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران غیر درونی بر روی سطح مینای دندان که محکم ترین لایه بیرونی دندان می باشد تاثیر گذار است. مینای دندان قابلیت این را دارد به سادگی لک شود و تغییر رنگ دهد اما از شانس خوب این لک‌ها به راحتی هم از نابود می شوند و قابل درست شدن می باشند به شرطی که هر چه سریع تر برای از بین بردن آن‌ها اقدام کنیم.

دلیل نخست  زردی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران سبک زندگی می باشد. بر اساس بروزتزین تحقیقات: استعمال دخانیات و مصرف قهوه و چای، بزرگترین علل زردی دندان می باشند. قطران و نیکوتین حاضر در تنباکو مواد شیمیایی می باشند که باعث به وجود آمدن لکه‌های زرد بر روی مینای دندان اشخاص سیگاری می‌شوند.

تاثیر غذاها و نوشیدنی ها بر زردی دندان

به شکلی زردی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران توانایی این را خواهیم داشت تا بیا کنیم هر غذا یا نوشیدنی که قابلیت این را دارد که بر روی لباس لک ایجاد کند، می‌تواند روی دندان هم باعث به وجود آمدن لکه های زرد بشود.

علت خوراکی ها و نوشیدنی‌هایی که دارای رنگ سیاه می باشند، شامل نوشابه، شکلات، سس‌های تیره (مثل سس سویا، سرکه بالزامیک، سس ماکارانی یا سس کچاپ) و سیفیجات و میوه‌هایی مثل انواع خانواده های انگور، زمیوه های قرمز و تابستانی مثل گیلاس، آلبالو، انار و لبو،دارای رنگدانه های بسیار عظیمی می باشند که قابلیت این را دارند بر روی مینای دندان باقی بمانند. اسنک های دارای رنگ شیمیایی هم جزو خوراکی‌‌هایی می باشند که آثارش بر روی مینای دندان باقی می‌ماند.

خوراکی ها و نوشیدنی‌های اسیدی هم با ازبین رفتن مینای دندان، جذب رنگدانه‌های خوراکی ها که باعث زردی دندان می‌‌شوند را بر سطح دندان آسان‌تر می‌کنند.ماده ای به نام تانن (Tannin) با نام فارسی «گسه» که در انواع چای، سماق و سیب نارس وجود دارد، نیز کمک می‌کند تا رنگدانه‌ها به سادگی به مینای دندان بچسبند و در آخر باعث زردی و تغییر رنگ دندان شوند.

اما مطالعاتی برای زردی دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران  که در چند سال گذشته در این زمینه در مجله رسمی دهان و دندان به چاپ رسید، خبر فوق العاده عالی به طرفداران چای داد که اضافه کردن مقداری شیر به چای، احتمال ایجاد لک روی دندان را ازبین می برد. این مورد به علت پروتیین موجود در شیر می باشد که می‌تواند این خاصیت تانن را ازبین ببرد.

عوارض نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در ونک

نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • حمیدرضا شیشه گر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی