دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

  • ۰
  • ۰

درباره نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

به طور قطع برای نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران شما هم برق نگین را در دیدگان، دندان یا روی لب بعضی تبلیغات مراکز زیبایی مشاهده کرده اید و حتی برخی اوقات وسوسه شده‌اید که آن را تجربه کنید.
شما به طور فردی تنها شخصی نمی باشید که دچار این نوع وسوسه ها شده اید.

برخی بانوان جوانی هستند که درحال حاضر برای کاشت این گونه نگین های پر ضرر تزئینی به آرایشگاه‌ها یا مراکز زیبایی می روند.

جنس نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران این اجناس تزئینی اغلب  از طلا، برلیان یا کریستال می باشد و درخششی را در نواحی بدن به وجود می آور که اگرچه در نگاه نخست امکان دارد زیبا دیده بشود اما اگر مقداری دقیق‌تر به آنها توجه کنید مشکلات وسیعی را با خود به همراه دارند؛ مشکلاتی که برخی اوقات سلامت عضو مورد نظر ازجمله دهان و دندان را به کلی به مخاطره می‌اندازند.

در این مقاله نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران با دکتر حمیدرضا شیشه شر، متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،  درباره مشکلات و ضررهای احتمالی کاشت  نگین در چشم گفت و گو کرده‌ایم و نظر ایشان جویا شده‌ایم.

این نگین ها چه گونه و از چه مواد اولیه ای به وجود آمده اند؟
جواهر یا نگین چشم و دندان از مواد خاص خنثی ای ساخته شده تا هیچ‌گونه حساسیتی تولید نکند. سایز نگین دندان 5/3 میلی‌متر می باشد و قوسی مشابه انحنای کره چشم داراست.

در جهان جواهر چشم و دندان در انواع و اشکال مختلفی تولید شده و در فروشگاه های مختلف وجود دارد. به طور مثال در کشور ما در بیمارستان چشم پزشکی نور نگین‌های چشمی به اشکال قلب، ستاره و کلید سل وجود دارد که می‌توان در چشم قرار داد.
 

چگونه در دهان قرار می گیرد؟

عمل جراحی گذاشتن نگین در چشم با بی‌حسی موضعی (داروی بی‌حس کننده)، با حفظ شرایط استریل و ضد عفونی کننده و با استفاده از دستگاه های خاص جراحی صورت می پذیرد و زمان عمل کمتر از 10 تا 15 دقیقه می باشد.
بعد از عمل، به مدت هفت الی هشت روز از آنتی‌بیوتیک موضعی استفاده می‌شود.
طی هفت روز نخست بعد از عمل، لثه در اطراف نگین کاشته شده کمی قرمز و متورم خواهد بود. بعد از 4 تا 5 هفته حالت عادی لثه و دهان معمولا به حالت عادی خود باز می‌گردد. همچنین توصیه می‌گردد تا یک ماه بعد از عمل از لنز تماسی استفاده نشود.


آیا این گونه کار زیبایی پس از عمل عوارض خاصی را به همراه دارد؟

 از آنجایی که نگین دندان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران سفتی و مقاومت دندان می تواند از این عوارض جلوگیری و پیشگیری نماید، احتمال بروز مریضی و بیماری های میکروبی آن بسیار اندک است.

اما در هر شکل، به هر دلیل و در هر تایمی که مورد نیاز باشد، متخصص دندان پزشکی در شرق تهران به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه عارضه‌ای قابلیت و توانایی این را دارد تا نگین را خارج کند.

جواهر یا نگین چشم و دندان کم ترین اختلالی در کارایی معمولی چشم ایجاد نمی‌کند. همچنین برخی افراد متصورند که قرار دادن جواهر در دندان باعث می‌شود تا شخص به طور متوالی در چشم خود احساس ناراحتی و درد و وجود جسم خارجی داشته باشد، اما از آنجا که جواهر در زیر ملتحمه قرار می‌گیرد، به هیچ وجح احساس ناراحتی بروز نخواهد داد.

یک مساله اساسی را به خاطر داشته باشید: جواهر یا نگین دندان باید توسط متخصص دندان پزشکی در شرق تهران که در این زمینه تجربه کافی دارد در دهان و دندان شما قرار داده شود.

  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • حمیدرضا شیشه گر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی