دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

  • ۰
  • ۰

درباره تنفس دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک

موضوعی که که امکان دارد اکثر خانواده ها به آن توجه نکنند ولی بسیار با اهمیت است تنفس دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک است بخاطر اینکه اگر شخصی دچار تنفس دهانی باشد و قابلیت این را نداشته باشد از بینی نفس بکشد با سرعت بیشتری دچار پوسیدگی می شود و علاوه بر آن مشکلات ارتودنسی شدیدی هم سراغ او می آید. .

به همه خانواده ها توصیه می شود که جدا به وضعیت تنفس دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک بچه ها توجه کنند اگر کودکانشان نمی توانند براحتی از بینی تنفس کنند یا شبها با خرو پف همه را می آزارند ، این موضوع را با یک متخصص گوش و حلق و بینی در میان بگذارند به خاطر این که به شکل ثانویه دچار پوسیدگی و از آن مهمتر مشکلات ارتودنسی خواهند شد .

خشکی دهان در افراد

پیشتر بیان شد که سومین منطقه پوسیدگی در ناحیه لثه أی هست در واقع عامل اصلی پوسیدگی این منطقه خشکی دهان هستند . خشکی دهان امکان دارد در اثر تنفس دهانی استفاده از داروهائیکه بطور ثانویه باعث خشکی دهان می شوند .

مشکلات لثه و دهان

اشخاصی که دارای لثه های بیماری هستند ، امکان پوسیدگی دندان در آن ها وجود دارد.

بخاطر تنفس دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک اینکه گاهی تحلیل لثه و تحلیل استخوان باعث می شود ریشه دندان از زیر لثه رخ نماید وچون ریشه دندان مینا دندان ندارد به همین علت دچار پوسیدگی بیشتر می شود و اضافه بر آن بیماری های لثه أی باعث ازبین رفتن استخوان و در نهایت منجر به از دست رفتن دندان می شود .
داروهایی که باعث بروز مشکلات در دهان می شوند.

بدین گونه تنفس دهانی در متخصص دندان پزشکی در ونک که بیان شد برخی از داروها باعث خشکی دهان می شوند که بطور ثانویه باعث خشکی و بعد از آن پوسیدگی دهان می شوند بعضی از داروها هم باعث ایجاد بیماریهای لثه أی می شوند که آن هم بطور ثانویه باعث پوسیدگی می شوند .
اهمیت بهداشت دهان در متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

سابقه درخشان متخصص دندان پزشکی در ونک

  • ۹۸/۰۲/۰۵
  • حمیدرضا شیشه گر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی