دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دندان پزشکی

متخصص دندان پزشکی در شرق تهران،متخصص دندان پزشکی در ونک،متخصص دندانپزشکی

دکتر حمیدرضا شیشه گر متخصص دندانپزشکی،ارتودنسی ، لمینیت و ایمپلنت، جراحی فک و لثه
معرفی دکتر
دکتر حمیدرضا شیشه گر پس از طی دوره ی دبیرستان با رتبه ی47 وارد رشته ی دندانپزشکی دانشگاه تهران در سال 1371 گردید و در سال1377 با معدل الف از دانشکده دندانپزشکی تهران فارغ التحصیل گردید. وی 3سال بعد از فارغ التحصیلی وارد دوره ی جراحی ایمپلنت های آلمانی و سپس ادامه تحصیل در مقطع swisspluy در کشور سوئد و پس از آن به یادگیری درمانهاd ارتودنسی با سیستم های نوین آمریکا توسط اساتیدی همچون بنت و ترزگر پرداخت. وی در تمام سالهای طبابت ، در رشته ی زیبایی و جراحی و ارتودنسی و بخش های مختلف دندان پزشکی به صورت کاملا تخصصی به درمان بیماران خود در شهر تهران پرداخت و کارنامه ی درخشانی از خود به جای گذاشته و بیماران و همکاران و کادر درمانی همواره تحسین خود را ازایشان دریغ ننموده اند.

  • ۰
  • ۰

معرفی بهداشت دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک

از مهم ترین فاکتور ها  بهداشت دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک برای هر فرد در اجتماع داشتن دهان و دندانی زیبا و آراسته براب عرضه اندام  در جواع امروزی می باشد.

دهانی آراسته در متخصص دندان پزشکی در ونک

به طور جد می توان بیان داشت که داشتن دهانی زیبا با دندان هایی آراسته فقط و فقط با رعایت تمام عیار بهداشت دهان و دندان ، رعایت رژیم های غذایی امکان پذیر می باشد.

اگرچه عوامل دیگری بهداشت دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک مثل استفاده مستمر ار مسواک، فلوراید های شستشوی دهان و دندان، استفاده از نخ دندان پس از هر وعده غذایی از مهم ترین دلایل داشتن بهداشت دهان و دندان در هر فرد می باشد.

اگر فردی از دندانی آراسته و بدون مشکل بهره مند نباشد ، به طور خودکار توسط جمعیت حاضر طرد شده و دچار مشکلات اجتماعی گسترده ای می شود.

اهمیت به سلامت دهان و دندان

پس هر کسی می بایست سلامت دهان و دندان خود را رعایت کرده تا با اعتماد به نفس مضاعفی در محل کار حاضر باشد تا از برقراری ارتباط با سایر افراد هراسی نداشته باشد.

البته برای بهداشت دهان در متخصص دندان پزشکی در ونک ما در کلینیک متخصص دندان پزشکی در ونک به شما عزیزا ن این نوید را می دهیم تا در صورت بروز هرگونه مشکلی با مراجعه به کلینیک دکتر شیشه گر مشکل خود را رفع کرده و بدون مشکل خاصی مارا ترک نمائید، آن هم با بهره مندی از تخفیف های گسترده ی کلینیک تخصصی دکتر شیشه گر در شرق ونک.

دکتر حمیدرضا شیشه گر، متخصص دندان پزشکی در ونک به شما عزیزان این نوید را می دهد تا با استفاده از تجار بگسترده خود ، بتوانید با مراجعه به کلینیک تخصصی ، متخصص دندان پزشکی در ونک ، مشکل خود را رفع کرده تا دیگر نگران درد دهان و دندان خود نباشید .

مهم ترین بخش های متخصص دندان پزشکی در شرق تهران

روت کانال تراپی متخصص دندان پزشکی در ونک

  • ۹۸/۰۲/۰۵
  • حمیدرضا شیشه گر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی